Za modele Ford C-Max I, Focus C-Max, Focus II, Ford Kuga, kao i Volvo C70 II i S40 II/V50
Novi MEYLE-HD selen blok za Ford i Volvo
- Dizajn od pune gume spašava vlasnike automobila od ponovnih popravaka
- Pojedinačno zamjenjivi seleni smanjuju troškove popravka
Dizajniran da traje duže od svojih ekvivalenata među dijelova originalne ugradnje, MEYLE-HD selen blokovi napravljeni od pune gume u potpunosti ispunjavaju sve zahtjeve za sigurnost i udobnost. Oni su prvi izbor sve većeg broja profesionalnih servisera, koji nastoje da poštede svoje mušterije od ponovnih popravaka. Uz najnoviji dodatak svom asortimanu premijum MEYLE-HD lafeta, Wulf Gaertner Autoparts AG nudi rješenje koje ima dodatnu vrijednost za sve širi izbor Ford i Volvo modela, uključujući Ford C-Max I, Focus C-Max, Focus II, Ford Kuga, kao i Volvo C70 II i S40 II/V50. Meyleov tim inženjera posvećenih unapređenju dijelova razvio je izdržljivu verziju od pune gume da zamijeni originalni hidraulični selen blok. Dizajniran je da jednostavno traje duže od OE verzije i dolazi sa garancijom od četiri godine.
Prema najnovijim statistikama, modeli iz Forda i Volva uživaju veliku popularnost među vozačima. Sa ciljem da vlasnicima automobila omoguće dugotrajno uživanje u vožnji, Wulf Gaertner Autoparts nedavno su dodali nova rješenja u svoj asortiman MEYLE-HD lafeta od pune gume koje odgovaraju modelima Ford C-Max I, Focus C-Max, Focus II, Ford Kuga, kao i Volvo C70 II i S40 II/V50. Sa ovim najnovijim dodacima, samostalne automehaničarske radionice u mogućnosti su da ponude dodatnu vrijednost svojim uslugama za sve širu lepezu vozila.
“Za razliku od svojih ekvivalenata među dijelovima originalne ugradnje, selen blokovi MEYLE su izrađene od čelika i visoko kvalitetnog prirodnog kaučuka što isključuje svaku tečnost“, rekao je Sven Nielsen, tehnički direktor u Wulf Gaertner Autoparts-u. Dodao je da zbog velikog uticaja selen bloka na udobnost u vožnji, mnogi OE dijelovi imaju relativno fleksibilan hidraulični selen blok, nauštrb dugotrajnosti, pošto pod teškim opterećenjem prilikom udarca u rupu na cesti ili prilikom naglog kočenja, naprimjer, može doći do preuranjenog oštećenja selena što rezultuje curenjem. Gubitak tečnosti utiče na čvrstinu selena sa štetnim posljedicama po preciznost upravljanja, što može dovesti do raznih posljedica, uključujući neposlušnost volana, podrhtavanje kočnica i smanjenu udobnost vožnje – a sve to zahtijeva hitan popravak.
S obzirom na to da novi MEYLE-HD selen ne zahtijeva nikakvu tečnost, ne postoji rizik od preuranjenog kvara uzrokovanog curenjem. Selen, međutim, može biti oštećen uslijed nepravilne ugradnje. “Da bi se spriječilo pucanje i struganje veze gume i metala, selen blok se mora montirati u prethodno namještenom stanju“, objašnjava Nielsen. “To je zato što gumeni nosači imaju ograničen kapacitet nosivosti, koji je definisan unaprijed postavljenim torzionim uglom. Najbolji način da se obezbijedi pred-montaža selena je da se položaj osovine vozila postavi u poziciju nepokretnog vozila na čvrstom tlu. Tek tada bi trebalo da se selen od pune gume potpuno zategne. Osim toga, svi seleni po osovini bi trebalo da se zamijene odmah kako bi se spriječile negativne posljedice po dinamiku vožnje“, preporučuje Nielsen.
“Sa našim najnovijim dodatkom asortimanu, samostalne automehaničarske radionice su u mogućnosti da ponude profesionalne usluge za još širu lepezu popularnih marki i modela“, kaže Nielsen objašnjavajući pokretačku snagu koja se krije iz redizajna Fordovih i Volvih selena. MEYLE-HD lafeta se takođe može zamijeniti pojedinačno, što omogućava da se promijene samo seleni umjesto čitavog sklopa lafete. Novi MEYLE-HD selen je najnoviji dodatak asortimanu pojedinačnih dijelova, a koji u svojim verzijama za originalnu ugradnju nisu dostupni odvojeno. Time je omogućeno da automehaničarske radionice ponude svojim klijentima popravke koje štede i vrijeme i novac.
Komentari
Još nema komentara