SACHS & SiM Impex nagrađuju
Kako je Brazuca dobila ime
Brazuca je dobila ime u septembru 2012. godine nakon javnog glasanja u kom je učestvovalo milion obožavatelja fudbala, a predstavlja lokalni neformalni termin koji simbolizuje brazilski način života.
Dizajn Brazuce u živopisnim bojama i trakama iscrtanim na lopti simbolizuje tradicionalne brazilske narukvice dobrih želja (fita do Senhor do Bonfim da Bahia) te dočarava dinamičnost i strast povezanu sa fudbalom u Brazilu.
Brazuca je prošla detaljno testiranje kako bi zadovoljila, ali i premašila FIFA-ine uslove za zvaničnu fudbalsku loptu. Tokom perioda od dvije i po godine, Brazucu je testiralo više od 600 fudbalera iz 30 ekipa, u 10 zemalja na tri kontinenta. Ovim je postala najviše testirana Adidas lopta u istoriji. U testiranju su učestvovali mnogi vrhunski fudbaleri kao što su Leo Messi, Iker Casillas, Bastian Schweinsteiger i Zinedine Zidane. Lopta je prethodno bila testirana na međunarodnim susretima u sklopu FIFA U-20 Svjetskog kupa međutim sa drugačijim dizajnom, te je korištena u prijateljskoj utakmici između Švedske i Argentine u februaru 2013. godine.
Lopta Brazuca dostupna je u svim maloprodajnim centrima SiM Impex-a kao poklon uz svaku pojedinačnu kupovinu SACHS proizvoda veću od 600 KM.
Komentari
Još nema komentara