NEXEN TIRE isporučuje dva nova OE pneumatika za Hyundai loniq 6

Nexen-Tire-Hyundai-IONIQ-6-lkqsimimpex

NEXEN TIRE isporučuje dva nova OE pneumatika za Hyundai loniq 6

Južnokorejski proizvođač pneumatika isporučuje premium N’FERA AU7 EV i N’FERA Sport EV cjelogodišnje pneumatike za potpuno novi Hyundai Ioniq 6.

NEXEN TIRE je najavio da isporučuje svoja dva proizvoda OE kvalitete, N’FERA AU7 EV i N’FERA Sport EV pneumatike, za novi Hyundai Ioniq 6.

Sa svojim elegantnim dizajnom i aerodinamičkim performansama svjetske klase, Ioniq 6 može da pređe više od 500 km po punjenju. Pored toga, posjeduje niz tehnologija osvjetljenja koje komunicira sa vozilima i ljudima, uključujući dvobojne ambijentalne lampe za raspoloženje, fleksibilan i udoban unutrašnji prostor i interaktivna pikselna svjetla.

I ne samo to. Pored toga što nudi dinamičke performanse vožnje, vrhunsku bezbjednost i pogodne specifikacije, koristi 400V/800V višestruko brzo punjenje i V2L funkcionalnost.

Nexen Tire N’FERA AU7 EV, koji se isporučuje za novi Ioniq 6 je premium pneumatik za četiri godišnja doba koji pruža odličnu snagu kočenja i udobnost u različitim klimatskim uslovima i uslovima na putu. Primjenom optimizovane smjese, ušteda goriva i učinak habanja su značajno poboljšani. Konkretno, buka je smanjena optimizacijom rasporeda između blokova gaznog sloja, a primjenom više sekvenci, uz pomoć vještačke inteligencije unapređuje se dizajn niske buke, koji je osnovni zahtjev kod električnih vozila.

N’FERA Sport EV pneumatici nude dobre performanse i na mokrim i na suvim putevima, istovremeno obezbjeđujući najbolju drenažu. Takođe poboljšava performanse kočenja na mokrim putevima, povećavajući krutost, upotrebnom tehnologije za sprečavanje deformacije bloka primijenjenom na bočne žljebove pneumatika. Stabilnost vožnje pri velikim brzinama i performanse upravljanja su znatno poboljšane kroz optimizaciju dizajna šablona, a prianjanje i snaga kočenja su povećani korišćenjem smjese specifične za prianjanje.

Oba proizvoda su razvijena da što ravnomjernije rasporede odnos krutosti svakog bloka i da maksimizuju površinu kontakta sa površinom puta, kako bi se spriječilo proklizavanje točka koje može biti uzrokovano velikim opterećenjem i obrtnim momentom električnog vozila. Da bi se značajno umanjili rezonantni zvukovi tokom vožnje, unutrašnjost pneumatika je takođe potpuno obložena sa prstenastim materijalima za apsorpciju zvuka. Ovi materijali imaju izuzetne rezultate u pogledu apsorpcije zvuka.

Podijeli članak

Komentari

Još nema komentara

Ostavi poruku

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *